Na czym polega różnica - przewidywanie skuteczności

Puustelli od lat jest liderem na rynku wyposażenia i mebli kuchennych. Sekret naszego sukcesu tkwi w zapewnieniu klientom wysokiej jakości usług. Kluczem do tego są nasi pracownicy.

Możliwość przewidywania przyszłych sukcesów w pracy była głównym celem, dla którego nawiązaliśmy współpracę z Master International. Skupiliśmy się na naszych sprzedawcach - jak przewidzieć ich skuteczność w odniesieniu do liczby sfinalizowanych sprzedaży, zrozumienia potrzeb i oczekiwań klientów (a co za tym idzie dostarczenia satysfakcjonujących klienta produktów) oraz pozyskiwania ich zaufania. Obszary te są kluczowe dla utrzymania konkurencyjności i dalszych sukcesów firmy.

Wiemy, czego szukamy

Połączenie naszej wiedzy i ocen wyników pracy z rezultatami uzyskanymi dzięki testom osobowości zawodowej (MPA) oraz testom rozumowania logiczno-analitycznego firmy Master dostarczyło nam kluczowej wiarygodnej informacji na temat tego, co charakteryzuje skutecznych sprzedawców, dając tym samym cenne narzędzie do przewidywania przyszłych wyników pracy oraz tworzenia programów szkoleniowych, mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży.

Podniesieni jakości procesów rekrutacji

Identyfikacja najważniejszych cech charakteryzujących skutecznego sprzedawcę usprawniła zarówno przebieg rozmów kwalifikacyjnych, jak i podejmowanie decyzji rekrutacyjnych, oraz zredukowała liczbę nietrafionych zatrudnień. Dodatkowo jesteśmy teraz bardziej świadomi preferencji i potrzeb rozwojowych zatrudnionych przez nas sprzedawców.

 


Timo Leskinen, Dyrektor ds. Sprzedaży, Puustelli Group

Cenne narzędzie do przewidywania wyników i tworzenia programów szkoleniowych w zakresie poprawy efektywności sprzedaży

Sales Director - Puustelli Group